به گزارش بشری، محمد محسنی با اعلام این خبر گفت: ستاد خدمات سفر بخشها، که زیر نظر بخشداریها فعالیت خواهد کرد، با هماهنگی دستگاههای اجرایی مختلف، بهویژه در ایام اوج سفرها و تعطیلات، خدمات بهتری به گردشگران ارائه میدهد.
وی با ادامه داد: مسئولیت نظارت بر عملکرد ستاد بخشها و ایجاد هماهنگی میان نهادهای محلی و ملی بر عهده بخشداران خواهد بود.
دبیر ستاد خدمات سفر استان هرمزگان اظهار کرد: این اقدام در راستای تسهیل ارتباط و همافزایی میان ارگانهای مرتبط با گردشگری و مدیریت خدمات در بخشها، برنامهریزی برای توزیع متعادل گردشگران در ایام تعطیلات و جلوگیری از ازدحام در مناطق خاص و تلاش برای بهبود تجربه سفر از طریق ارائه خدمات منظم و باکیفیت در بخشها انجام میشود.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان خاطرنشان کرد: ستادهای خدمات سفر در سطح استان به ریاست استاندار و در سطح شهرستانها به ریاست فرمانداران فعالیت میکنند که این ساختار جدید زمینهساز توسعه گردشگری پایدار و مدیریت بهینه سفرها خواهد بود.