به گزارش بشری، ابراهیم رستم گورانی با اعلام این خبر اظهار کرد: مرکز تماس تلفنی ستاد خدمات سفر با هدف تسهیل دسترسی گردشگران به اطلاعات گردشگری جزیره و انعکاس بیواسطه انتقادات و پیشنهادات آنان راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: گردشگران میتوانند اطلاعات آخرین وضعیت بنادر و سفرهای دریایی، هتلها و مراکز اقامتی، مراکز تجاری و خرید و وضعیت دسترسی به جاذبههای گردشگری طبیعی و تاریخی سرزمین آب و آفتاب را از کاروران (اپراتورهای) مستقر در این مرکز دریافت کنند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم توضیح داد: همچنین انعکاس پیشنهادات و انتقادات در راستای ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده به گردشگران و گزارشهای مردمی نیز، از طریق این مرکز با تماس با شمارههای ۰۷۶۳۵۲۴۵۹۴۱ و ۰۷۶۳۵۲۵۲۱۲۷ امکانپذیر خواهد بود.
رستم گورانی اضافه کرد: همچنین تلفن گویا ۰۷۶۳۵۲۵۲۹۵۲ مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایت سازمان منطقه آزاد قشم در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته آماده اطلاع رسانی و دریافت شکایات، پیشنهادات و انتقادات گردشگران و مسافران در طول تعطیلات فروردین ۱۴۰۴ است.