به گزارش بشری، فاطمه صنعتی با اعلام این خبر گفت: در ۳ ماه نخست امسال ۵۳ مورد پرونده قراردادهای کارهای سنواتی باقی مانده از سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مربوط به مدیران قبلی سازمان، بررسی و تعیین تکلیف شد.
وی ادامه داد: پس از ثبت شکایت در صورت مرتبط بودن خواسته بدواً به صورت تلفنی و مراجعه حضوری سعی در رفع مشکل متقاضی میشود و در صورت عدم ارتباط موضوع با سازمان، ذینفع جهت سیر مراحل از طرق دیگر ارشاد و راهنمایی میشود.
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تهیه و ابلاغ نامههای هشداری به تمام معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکتهای تابعه در خصوص موضوعات مختلف به منظور تأکید و لزوم رعایت قوانین و مقررات و دستورالعملها و آیین نامههای سازمان از دیگر اقدامات انجام شده توسط این مدیریت به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.
وی اظهار کرد: تلاش داریم با نظارت برحسن اجرای ضوابط و مقررات بر اساس مفاد مجموعه قوانین و مقررات مناطق آزاد و تکریم ارباب رجوع رضایتمندی مراجعین را فراهم کنیم.
صنعتی خاطرنشان کرد: کارشناسان بازرسی با حضور در معاونتها و مدیریتهای سازمان جهت بررسی عملکرد بخشهای مختلف، به صورت موردی نیز به تهیه گزارش میپردازند تا حداکثر بهرهوری در روند ادرای صورت پذیرد و صیانت از حقوق شهروندان انجام شود.
این مسئول یادآور شد: راههای ارتباطی برای ثبت شکایات و درخواستهای شهروندان سامانههای سازمان بازرسی کل کشور، سامانه مردمی دولت (سامد)، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، پورتال سازمان و تلفن گویا است.