• امروز : سه شنبه - ۱۸ دی - ۱۴۰۳
کل اخبار : 2985اخبار امروز : 14
1
با راه‌اندازی سامانه جامع گردشگری؛

دلالی از روند فروش بلیت تفریحات دریایی کیش برچیده شد

  • کد خبر : 5551
  • 18 مرداد 1403 - 18:33
دلالی از روند فروش بلیت تفریحات دریایی کیش برچیده شد
مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: با رونمایی از سامانه جامع گردشگری و فروش بلیت تفریحات دریایی کیش از این طریق، نرخ عرضه تفریحات دریایی ساماندهی شده و واسطه‌گری و دلالی از روند فروش بلیت تفریحات دریایی کیش حذف می‌شود.

به گزارش بشری،نشست اطلاع رسانی و تبیین شیوه مشارکت سازمان و جامعه کلوپ داران کیش برگزار شد.

رحیم سرهنگی در این نشست درباره اهمیت راه‌اندازی سامانه جامع گردشگری گفت: اعتماد مهمترین محصول یک برند است محصولی که به سختی به دست می‌آید و حفظ آن برای رشد آن برند حیاتی است.

وی افزود: جزیره کیش به‌عنوان یک برند باید با ارائه خدمات و محصول با ارزش، حس اعتماد گردشگران را حفظ و تقویت کند و این موضوعی است که بدلیل عدم انطباق کیفی و کمی خدمات گردشگری با هزینه پرداختی باعث نارضایتی و بی اعتمادی گردشگران شده بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ایجاد پلتفرم جامع گردشگری و پلتفرم فروش بلیت تفریحات دریایی را راهکاری برای مدیریت نرخ عرضه بلیت‌های تفریحات دریایی عنوان کرد و گفت: مدیریت سفر و هزینه‌ها، سهولت دسترسی، امکان نظارت مستمر، درجه بندی کیفی و کمی خدمات داده شده از نگاه مشتریان و عرضه خدمات با نرخ واقعی و بدون واسطه از مزایای این طرح است.

وی، هوشمندسازی را حلقه مفقوده گردشگری کیش دانست و از تعمیم این طرح به دیگر حوزه‌های گردشگری خبرداد.

هوشمندسازی رقابت کیفی را جایگزین رقابت کمی می‌کند

این مسئول با اشاره به اینکه دسترسی به خلیج زیبای فارس و تفریحات دریایی وجه تمایز گردشگری جزیره کیش است که باید برای رشد و رونق آن تلاش شود، تاکید کرد: در این طرح با حذف واسطه‌ها قیمت تفریحات دریایی واقعی شده و فروش خارج از این سامانه تخلف محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین حضور دفاتر خدمات گردشگری نیز در این سامانه دیده شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رویکرد هوشمند سازی، جایگزینی رقابت کیفی به جای رقابت کمی است و نیاز است با نظارت مستمر جامعه کلوپ داران و حوزه‌های نظارتی سازمان منطقه آزاد کیش، سلامت این طرح به صورت مداوم پایش شود.

وی در ادامه اظهار کرد: یک درصد از درآمد تفریحات دریایی کیش به کنسرسیوم گردشگری و ۳ درصد به جامعه کلوپ‌داران اختصاص می‌یابد تا در زمینه تبلیغات و برگزاری رویدادهای گردشگری هزینه شود.

سرهنگی تصریح کرد: سال‌هاست که سهم درآمدی کلوپ‌داران کیش از دلال‌هایی که در دیگر شهرها واسطه فروش بلیت تفریحات دریایی کیش بوده‌اند کمتر است و این موضوع با کاهش درآمد کلوپ‌داران باعث تنزل کیفیت خدمات دهی و تجهیزات کلوپ‌ها و در نهایت نارضایتی گردشگران شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این پلتفرم که نتیجه تلاش‌های سازمان منطقه آزاد کیش، جامعه کلوپ‌داران، شرکت عمران، آب و خدمات و کنسرسیوم گردشگری است بسیاری از مشکلات این حوزه رفع خواهد شد.

پلتفرم فروش بلیت اعتبار را برند کیش بازمی‌گرداند

در ادامه این نشست رئیس جامعه کلوپ‌داران کیش گفت: راه‌اندازی پلتفرم فروش بلیت تفریحات دریایی ضمن حفظ منافع سرمایه‌گذاران حوزه تفریحات دریایی و کلوپ‌داران، اعتماد را دوباره به برند کیش باز می‌گرداند.

علی اقتصاد با ابراز امیدواری درخصوص ثبات مدیریتی جزیره کیش و اشاره به اقدامات انجام شده برای ساماندهی وضعیت فروش بلیت تفریحات دریایی گفت: به نمایندگی از جامعه کلوپ‌داران کیش با توجه به اقدامات خوبی که دراین مدت در جهت اصلاح فرآیندها و رفع مشکلات اساسی در حوزه گردشگری کیش انجام شده و تلاش می‌کنیم تا با ایجاد ثبات مدیریتی، اقدامات زیرساختی آغاز شده بی سرانجام نمانند. 

وی عنوان کرد: در جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و برخورداری کیشوندان کم درآمد از تفریحات دریایی با پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش ۲ هزار بلیت استفاده از تفریحات دریایی به دانش‌آموزان کم درآمد جزیره اختصاص یافته است.

براساس این طرح بلیت تفریحات دریایی بر بستر پلتفرم تفریحات دریایی کیش در سامانه بزن بریم کیش عرضه می‌شود.

همچنین در پایگاه‌های بزن بریم کیش در فرودگاه و اسکله تفریحی جزیره، امکان خرید بلیت تفریحات دریایی از طریق سامانه برای گردشگران و شهروندان فراهم شده است.

لینک کوتاه : http://boshrakhabar.ir/?p=5551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.