به گزارش بشری، عبدالرضا پیرویمنش با اعلام این خبر گفت: بازرسان نظارت بر حقوق مصرف کنندگان در پی ثبت شکایت شهروندان در سامانه ثبت شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به واحد مربوطه مراجعه و پس از بررسیهای کارشناسی پرونده تخلف برای واحد مربوطه تشکیل دادند.
وی ارزش ریالی پرونده تشکیل شده توسط بازرسان را به مبلغ ۶٫۱۸۷٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال عنوان کرد و افزود: پرونده تشکیل شده جهت صدور رای نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان تاکید کرد: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کمفروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صمت مراجعه کرده و موارد را گزارش کنند.