به گزارش بشری، میتوانند بدون مراجعه حضوری و وبسایت های قدیمی و از طریق وبسایت، تلفن و کد USSD جدید نوبت درمانی خود را دریافت کنند.
به گزارش بشری، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در اطلاعیهای از فعال شدن سامانه متمرکز نوبتدهی غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی با هدف یکپارچه سازی با سراسر کشور و با تسهیل در دریافت نوبت از مراکز درمانی این سازمان در استان هرمزگان خبر داد.
بر این اساس بیمهشدگان میتوانند از روشهای زیر برای دریافت نوبت خود استفاده کنند:
۱-نوبتدهی اینترنتی از طریق وب سایت: https://nobat.tamin.ir
۲- نوبت دهی تلفنی با شمارهگیری۳۱۸۰-۰۷۶
۳- نوبتدهی USSD با شمارهگیری: #۲۸*۱۴۲۰۲۰*۶۶۵۵*
مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان از تمامی بیمهشدگان درخواست دارد تا از این روشها برای اخذ نوبت استفاده کنند و از مراجعه حضوری خودداری نمایند. این اقدام با هدف ارائه خدمات بهتر و سریعتر به بیمهشدگان صورت گرفته است.