به گزارش بشری، عبدالرضا پیروی منش با اعلام این خبر گفت: با توجه به شکایت یکی از شهروندان و ثبت شکایت در سامانه ۱۲۴ از یک واحد فروش موبایل تحت عنوان ریجستر نبودن موبایل، موضوع توسط بازرسان بررسی شد.
وی ادامه داد: در بررسیهای اولیه بازرسان، تخلف واحد مذکور محرز و پرونده تخلف تقلب برای این واحد تشکیل شد.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان ارزش ریالی پرونده تشکیل شده توسط بازرسان را یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پرونده تشکیل شده جهت صدور رای نهایی به مرجع ذیصلاح ارجاع شد.
وی تاکید کرد: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کمفروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند.