به گزارش بشری، محمد آشوری تازیانی امروز به همراه مدیران شرکتهای آب و فاضلاب، گاز و توزیع برق با حضور در ساختمان سامد به تماسهای تلفنی مردم پاسخ داد.
وی، رسیدگی به مسائل حوزه انرژی را بهعنوان یکی از اولویتهای افزایش کیفیت زیست مردم، مورد تأکید قرار داد و افزود: پیگیری امور مردم علاوهبر تقویت اعتماد عمومی و ارتقاء رضایتمندی، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را نیز در جامعه افزایش میدهد.
استاندار هرمزگان، سرزندگی و پویایی اجتماعی را محصول مهارت گفتوگو بر پایه احترام متقابل دانست و عنوان کرد: احترام قائل شدن و گوش دادن به مشکلات مردم، بخشی از وظیفه ما در مسیر خدمتگزاری به مردم است.
ارتباطات مردمی فرایند حل مسائل را کوتاه میکند
وی در تحلیل اولیه از گفتوگوهای تلفنی مرکز سامد، شاخص بلوغ فرهنگی و اجتماعی استان در حوزه مطالبهگری را پررنگ برشمرد و گفت: مهمترین تأثیر ارتباط مستمر و نزدیک مسئولان با مردم بصورت حضوری یا تلفنی ارتقاء بخشیدن به این شاخص بنیادین در سطح مراودات اجتماعی خواهدبود.
آشوری تازیانی، مزیت مهم ارتباطات مردمی را کوتاه شدن فرایند حل مسائل و پاسخگویی منطقی دانست و گفت: مطالبهگری منطقی نتیجه تقویت مهارتهای گفتوگو و بیان مسائل است که باید بیشتر ترویج شود.
گفتنیست این برنامه با هماهنگی و برنامهریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد همچنین تحقق مصادیق حقوق شهروندی و در راستای ایجاد فرصت یکسان برای همه اقشار جامعه در ارتباط مستقیم تلفنی با استاندار انجام میشود.